Cardio på tørring

Aerob træning er en af ​​de mest effektive måder at slippe af med overskud subkutant fedt, når atleten skal tabe sig cardio på tørring. Aerob belastninger i bodybuilding bruges, når det er nødvendigt at udpege muskelaflastning, mens cardio i bodybuilding har et helt andet formål end i andre sportsgrene. Sagen er, at aerob træning ikke kun brænder overskydende fedt, men også bidrager til reduktion af muskelmasse. Derfor bør træning i bodybuilding organiseres, så reduktionen i muskelmasse var minimal, træning for vægt.

tørring bodybuildingCardio på tørring i bodybuilding kan have forskellige manifestationer. Det hele afhænger af, hvilken slags sport der er foretrukket: man kan lide at køre, og andre foretrækker at pedalere cykler. Men her kan ikke alle atleter kontaktes, for eksempel løber, når der er overskydende vægt eller der er problemer med ryggen. I dette tilfælde skal du bruge en sportshals service og arbejde på simulatorer.

Desværre er der sportsgrene, der kan forstyrre atleten på grund af deres intensitet. Sådanne sportsgrene omfatter kampsport, sprints, svømning mv. For at maksimere muskelaflastningen bør aerob arbejdsbyrder i bodybuilding være lidt intens, men langvarig.

Hvor meget har du brug for at gøre cardio ved tørring

I et miljø, hvor du er nødt til at slippe af med overskydende fedt, men holde muskelmængder, er aerob træning bedre skiftevis med strømbelastninger cardio på tørring. Aerob belastninger vil forbrænde overskydende fedt, og styrke øvelser vil bevare muskelmasse på det rette niveau. Den ideelle mulighed er et par cardio træningsprogrammer og 2-3 styrketræning.

Som allerede nævnt ovenfor bør aerob belastninger i tørringsprocessen have lav intensitet, men med lang varighed. Erfarne atleter anbefales at øve på en tredemølle, stepper eller på simulatoren i en time og ikke mindre. Faktum er, at fedt begynder at blive brændt aktivt kun efter en halv times træning, så mindre end en halv time giver ikke mening, og mindre end en time er ineffektiv.

Kardiovægt ved vægttab: belastningens egenskaber

CardioSom regel bør alle træningsprogramme begynde med opvarmning, ellers kan du overbelaste hjertemusklen, især uden forberedelse. Alle anbefaler, start træning med strækmærker, så med en langsom tur på simulatoren med jogging, efterfulgt af en langsom stigning i hastigheden, så belastningen.

Vigtigt! Det vigtigste er at bestemme den optimale hastighed af aerobe belastninger cardio på tørring. Disse indikatorer er ikke forbundet med bevægelsens hastighed, men med aflæsninger af hjerteslag. I sådanne tilfælde er de optimale indikatorer 110-130 slag pr. Minut.

Populære spørgsmål om kardio under tørring

På hvilken tid på dagen foretrækkes det at køre? – Som regel løber de fleste atleter om morgenen, hvis du vil og skal brænde så meget fedt som muligt. Hvis du løber om morgenen, begynder fedtet at brænde straks, med træningsstart. Dette skyldes menneskets kropsegenskaber. At køre på andre tidspunkter af dagen er ikke så effektiv, HGH Frag (176-191).

Er der behov for at kombinere aerob træning med magt træning? – Naturligvis kan du, men de skal spredes over tid. Det anbefales ikke på en dag at engagere sig i aerob træning og styrke øvelser. Denne fremgangsmåde fører til overtraining, som er fyldt med negative konsekvenser. Sagen kan gå så langt, at en person simpelthen nægter yderligere undersøgelser.

Ben træning for vægt

Benene til en person tilhører den største muskelgruppe træning for vægtbodybuilding. Denne gruppe af muskler omfatter quadriceps, hamstrings, gluteus og kalvemuskler. I legttræningsprocessen kaster kroppen ud de nødvendige hormoner, hvilket resulterer i en stigning i legemusklernes masse, herunder massen af andre muskelgrupper. Du kan vælge forskellige tilgange til træning af dine benmuskler. Det er fornuftigt at stoppe på en af de velkendte og effektive træninger, der udføres i træningshallen, til fødderne.

træning for vægtUddannelse af benmuskler bør startes ved at udføre grundlæggende øvelser træning for vægt. Hvis du begynder at træne på baggrund af et isoleret princip, så vil du senere ikke kunne mestre de grundlæggende bevægelser, hvilket vil reducere effektiviteten af ​​træningen generelt. Tilsvarende kommer nogle nykommere, hvorefter skuffelse opstår, og som følge heraf giver de op uddannelse. Før træningsprocessen starter, er det fornuftigt at begynde at udføre grundlæggende bevægelser med en minimumsbelastning som opvarmning inden den grundlæggende grundstudie.

Under arbejdet med den maksimale belastning er det ønskeligt at bære et atletisk bælte, ellers kan du overbelaste musklerne på bagsiden. Derudover er det tilrådeligt at sikre knæled med bandager, da de oplever alvorlig stress. At træne benene rigtigt og med en optimal belastning, derfor anbefales det ikke at vælge den maksimale træning for vægt.

Før træningens start er det tilrådeligt at gøre sig bekendt med teknikken til at udføre bevægelserne. Det tager som regel nogle uger eller endda måneder at perfekt beherske teknikken til at udføre bevægelser. Ignorere en sådan tur til træningsprocessen i hvert fald umulig. Det endelige resultat afhænger direkte af bevægelsesteknikken. Derudover bør i denne indledende periode ikke risikeres og bruge en stor masse sportsudstyr. Vægtstigning skal være glat og bevidst, cardio på tørring.

Programmet for træning af ben i bodybuilding

Hvis du tager højde for alt ovenfor, kan du prøve at lave et øvelsesprogram til benene. Træningen skal begynde med de grundlæggende bevægelser:

  • Squats med en barbell på skuldrene (2 opvarmningsmetoder med 30 gentagelser + 3 arbejdsmetoder til 20 gentagelser) – arbejder quadriceps;
  • Benpresser liggende (3 nærmer sig en gradvis stigning i træning for vægt på 20 gentagelser) – vi afslutter udviklingen af ​​lårets forside;
  • Deadlift (2 opvarmning + 3 arbejdsmetoder til 15-20 gentagelser) – vi arbejder på bagsiden af ​​benene – hamstrings;

Herefter kan du fortsætte med at gennemføre isolerende bevægelser:

 

  • Ben forlængelse i simulatoren (3-4 nærmer sig en gradvis stigning i vægte på 15 gentagelser) – isoleret udarbejdelse af quadriceps;
  • Bøjning af benene i simulatoren (også 3-4 X 15) – vi træner hamstringene;
  • Løft på sokker stående (2-3 sæt med 15-20 gentagelser) – vi træner kælvs muskler;
  • Løft på tæerne sidder (2-3 sæt på 15-20 gange) – udviklingen af ​​soleus muskler (dem der er under kalven).

Mellem tilgangene bør du ikke gøre en meget lang pause på 1,5-2 minutter, når du udfører grundlæggende bevægelser, samt 45 sekunder – når du udfører isolerende bevægelser. Arbejdet på musklerne i træningsprocessen øges gradvist. En sådan tilgang til træningsprocessen er velegnet til atleter, der træner i højst et år.

Tips til træning af benets muskler

Tips til træning af benets musklerMange begyndende atleter, efter at have set forskellige videoklip på internettet, begynder straks deres træning ud af 10 øvelser. Efter at have arbejdet på denne måde i et par måneder og ikke har fået konkrete resultater, giver de op på disse undersøgelser.

Hvis atleten aldrig har behandlet alvorlige belastninger før, så kan i begyndelsen alle træningene kun bestå af et par øvelser – huk med barbell på skuldre og dødløft. Denne tilgang er også berettiget til træning af andre muskelgrupper. Muskler i ryggen trænes ved at trække og trække i skråninger og bryst og skuldre – med tryk.

Begyndelsen af ​​træning er udviklingen af ​​teknikker til udførelse af bevægelser. Det er heraf, at det positive resultat vil afhænge.

Hvis du følger disse enkle anbefalinger, så resultatet, før eller senere, men det vil helt sikkert vise sig.

Testosteron boostere

Testosteron boostere er specielt formulerede kosttilskud til foders atleter. Deres anvendelse fremmer stimulering af aktiv vækst af muskelmasse, øger libido. Desuden er de beregnet til at opretholde balancen af hormoner i atletens krop. De stoffer, der udgør tilsætningsstoffet, stimulerer udskillelsen af sit eget testosteron.

Typer af boostere og deres sammensætninger

Sådanne additiver fremstilles på flere måder:

  • I form af kosttilskud.
  • Sportpita.
  • Farmakologiske stoffer.

Boosterkomponenterne omfatter som regel følgende komponenter:

  • Naturkomponenter, isoleret fra planter.
  • Mineraler.
  • Vitaminer.

Komponenter af kunstig oprindelse, men meget sjældne.
Med andre ord betragtes disse stoffer ikke som skadelige for menneskers sundhed, men tværtimod betragtes som sunde og effektive stoffer. I modsætning til steroider af kunstig oprindelse har de ikke en negativ effekt, hvilket er meget attraktivt for atleter. Sammensætningen, som omfatter naturlige plantekomponenter, hjælper med at fremskynde udviklingen af ​​dets testosteron.

Typer af boostere og deres sammensætningerPå trods af den erklærede sikkerhed anbefaler fabrikanten at tage stoffet fra 20-25 år og ikke tidligere. Denne advarsel skyldes det faktum, at i denne periode, testosteron produktion er endnu ikke stabiliseret den mandlige krop. Derfor er et alvorligt hormonfel muligt.

Plus, er testosteron boostere ikke designet til modtagelse af kvindelige atleter, på grund af uønskede konsekvenser, såsom dybere stemme, opbygge muskler, samt fremkomsten af ​​maskuline ansigtstræk. Dette sker, fordi hanhormonet begynder at dominere i en kvindes krop.

Fordele ved boosters

Sådanne lægemidler, der er skabt på basis af de valgte plantekomponenter, har kun positiv feedback. Takket være dette har boosters opnået stor popularitet blandt de fleste atleter. Fordelene er:

  • Et sæt volumener af muskelvæv.
  • Boosters hjælper med at slippe af med recoil syndromet i PCT processen.
  • Forøg libido.
  • Bidrage til udskillelsen af ​​deres testosteron.
  • Styrke styrken.

Hvordan man tager

Som mange andre lægemidler adskiller testosteron boosters sig i deres regler og indtagsnormer. Hvis du overholder disse regler, vises der høje resultater efter de første måneder af træningen. For eksempel:

  • Daglig overholdelse af kosternæring.
  • I løbet af tilbagesøgelsesperioden skal du tage sportspit: BCA, protein, aminosyrer, kreatin.
  • Systematisk og vedholdende sport, som vil stimulere frigivelsen af ​​deres egen testosteron.

Bivirkninger

På trods af det faktum, at lægemidlet er sammensat af naturlige ingredienser, kan dets anvendelse føre til bivirkninger. Som praksis viser, er de negative konsekvenser af at tage boostere afhængige af overdoser, som kun begyndere lider.

I tilfælde af overdosis er det muligt:

  • Manifestation af en recession af libido.
  • Ubalance af den hormonelle baggrund, på baggrund af et fald i udskillelsen af ​​sit eget testosteron.
  • Manifestation af aggression.
  • Acne.
  • Øget nervøsitet.
  • Ustabilitet af arterielt tryk.
  • Skaldethed.

Erfarne atleter laver som regel ikke overdoser og overholder reglerne for at tage stoffet. Som følge heraf kun positive udviklinger.

Liste over populære boosters

Listen over de mest populære og effektive boostere af testosteron omfatter:

  • Aromataseinhibitorer er et effektivt middel til at reducere de kvindelige hormon niveauer i den mandlige krop, aktivering af sekretion af mandlige hormon, koncentrere den i kroppen. Bodybuilders bruges: at reducere hypertension, for at forhindre gynækomasti, at undertrykke aksen af ​​GGN. Som regel anvendes det ved de første manifestationer af den negative virkning fra at tage steroider. Doseringen er fra 0,25 til 1 mg.
  • 6-OXO – har en positiv effekt, der øger volumenet af muskelvæv, på baggrund af forbedrede effektdata. Dette reducerer niveauet af østrogen i blodet med 11%, og med 88% øger udskillelsen af ​​deres egen testosteron. Det tages inden for 4-6 uger ved 200-300 mg om dagen. Det er vant til at slippe af med gynækomasti og feminisering, kontrollere niveauet af mandlige hormoner på PCT-kurset, øge libido.
  • D-asparaginsyre – DAA, bidrager til normalisering af centralnervesystemet. Endogen syre påvirker direkte det endokrine system, hvilket øger udskillelsen af ​​sit eget testosteron. Det tages til 3 mg om dagen.
  • Tribulus – stimuleret stigning libido, fremmer produktionen af ​​testosteron, optimerer data og magt udholdenhed og øger mængden af ​​muskelmasse, fjerner depression. Lægemidlet tages i 4 uger til 1-3 tabletter om dagen. Testosteron boostere er beregnet til atleter af atleter, hvis basis kun er naturlige naturlige komponenter. Tager dette lægemiddel kan genoprette testosteron niveauer i blodet eller endda hæve dette niveau noget højere. Derudover kan de bruges som steroider, hvis du vil øge meget lidt muskelmasse og kraftegenskaber.

Det er tilrådeligt, før de bruges til at konsultere mere erfarne atleter for at bestemme den optimale dosis.

Ernæring på et kursus af steroider

Anvendelsen af ​​farmakologi i bodybuilding er forbundet med visse faktorer, der påvirker deres positive brug. Hvis du bruger steroider, ikke overholder bestemte regler for at spise, så får de forventede resultater meget problematisk. Som regel påvirker dette tidlige atleter.

En af de vigtigste faktorer er sund kostning i forbindelse med steroid brug. Ernæring i menneskeliv spiller en vigtig rolle, da det direkte påvirker menneskers sundhed og formen af ​​hans krop. Hvis du aktivt deltager i sport, får du råd fra erfarne atleter, men spis ikke rigtigt, når kroppen ikke får et komplet udvalg af næringsstoffer, bør du ikke regne med et positivt resultat. Kun en integreret tilgang til nogle af problemerne er i stand til at give et positivt resultat, træning for vægt.

Nøjagtigheden af ​​ernæring, når du tager steroider

Nøjagtigheden af ​​ernæringDen vigtigste nuance, som altid bør huskes, er øget kaloriindhold. Anabolske stoffer øger mængden af ​​metaboliske processer i kroppen, hvilket fører til en hurtig opsving til opbygning af muskelvolumener, hvilket kræver tilgængelighed af byggematerialer (protein) og flere udgifter til energi og energi (kulhydrater). Fysiske øvelser (herunder magt dem) er årsagen til, at muskelvæv øger vægten, men processen med realisering er optaget af kroppen på basis af ernæring, genopretning, hormonel baggrund mv.

Erfarne bodybuildere øger doser af lægemidler indeholdende protein i 2 gange. Hvis den sædvanlige metode til protein består af 2 gram pr. Kilo af en persons vægt, så i processen med at tage steroider, stiger dosis til 4 gram pr. Kg. Når man tager steroider, skal man huske på, at næring i løbet af denne periode, hvad angår kost, praktisk talt ikke adskiller sig fra ernæring i massagen, men der tages mad med øget energiværdi (flere kalorier og proteiner). I kosten skal der indbefattes fødevarer bestående af 55-60% kulhydrater, 30% proteiner og 10% fedtstoffer. Sådanne proportioner har en positiv virkning på atletternes helbred og bidrager til en stigning i muskelmasse. Basen af ​​kosten bør være lange kulhydrater (ris, boghvede), samt proteinprodukter (hytteost, kylling, æg, proteincocktails). Det er lige så vigtigt at spise fødevarer, der består af fiber og et kompleks af vitaminer. Som regel findes de i grøntsager og frugter, HGH Frag (176-191).

Effektiv kost på kurset

  • Morgenmad nummer 1 – Hercules med 1 glas vand, en halv time efter søvn.
  • Morgenmad nummer 2 – 100 gram boghvede +100 gram kød og grøntsager.
  • Frokost – 50 gram boghvede + 100 gram kød med grøntsager.
  • Snack – 50 gram boghvede + 3 æg.
  • Før træningen begynder – kulhydrater + aminosyrer (eller modtagelse af geyneren).
  • Middag – 100 gram boghvede + 175 gram kød + grøntsager + 2 æg (+ kreatin, om nødvendigt).
  • Middag nr. 2 – 100 gram kød + grøntsager + 2,5 æg.
  • En time før sengetid – cottage cheese eller protein shake.

Som det kan ses fra kosten, øges mængden af ​​protein her. Boghvede kan erstattes med ris eller spise dem igen. Æg skal bruges kogt: rå eller stegt helst ikke. I denne periode kan du desuden spise protein, kreatin og aminosyrer for at forbedre ydeevnen. For at maksimere effekten er diætet opdelt i flere måltider under hensyntagen til sådanne regler som kulhydrater mere om dagen og mindre proteiner om morgenen, men mere om aftenen. I den henseende omfatter den anden middag ikke lange kulhydrater, men kød anvendes. En time før sengetid er det bedre at spise protein, så det føder muskler om natten og forhindrer katabolisme.

I perioder med træning har kroppen brug for meget at drikke, så du skal drikke vand regelmæssigt og fuldt ud. Umiddelbart efter søvn er det tilrådeligt at drikke et glas vand, som vil starte maven. Denne regel vil vise sig nyttig for hverdagen.

Peptidet HGH Frag (176-191)

Peptidet HGH Frag (176-191) bruges af dem, der har besluttet at slippe af med overskydende vægt på den mest almindelige måde. Mange hævder, at med denne medicin kan løse et væsentligt problem for kvinder – det adrenoceptor fedtvæv atrofi. På internettet kan du observere, hvordan seriøs succes diskuteres, og selve stoffet bruges selv af bodybuildere.

Effekter af peptid til vægttab

Den kemiske struktur af lægemidlet ligner en del af molekylet af human somatotronhormon (GR). I tilfælde af peptidbrug kan man forvente:

  • Aktiv fedtforbrænding. Lægemidlet virker på adrenoretseptoriske fedtceller, og i tilfælde af mangel på kalorier kan det give en vis virkning. De mennesker, der bruger peptidet, bør helst have kost og motion.
  • Fremskyndelse af genopretningsprocesser efter afslutningen af ​​træningen.
  • Styrkelse af knoglevæv, hvilket reducerer sandsynligheden for osteoporose.
  • Foryngelse af kroppen.
  • Forøgelse af arbejdskapacitet uanset diæt, der hjælper en organisme til at understøtte aktivitet hos den begrænsede fødevare.
  • Reduktion af effekten på insulinniveauer, hvilket optimerer blodsukkerniveauet.

HGH Frag (176-191)Det eneste, der endnu ikke er kendt, er, hvor høj væksthormonet er. Praktiske anvendelse af peptid HGH Frag (176-191) reduceres til dens brug af sportsfolk, der har brug lindring af muskel når muskelmasse erhvervet de nødvendige mængder. Lægemidlet henviser ikke til anabolske steroider, så det bruges ikke i processen med muskelmassage. Dette peger på, at det ikke vil være muligt at få imponerende mængder muskler, når de bruger det. mens der er rygter om, at han aktivt bruges til at forberede sig til konkurrencer i fitnessbikinier.

Sådan tager du HGH Frag 176-191

Problemet er, at lægemidlet injiceres med en sprøjte på tom mave. Med andre ord er det særpræg at tage pentin injektioner, hvilket ikke altid er praktisk, og det er ikke sikkert. Doseringen af ​​lægemidlet kan være fra 100 til 1000 mg pr. Dag fordelt på flere injektioner. Første gang stoffet tages straks efter søvn og kun efter halvanden time må man spise. Derefter prickes stoffet i intervallerne mellem måltiderne og opretholder samme tid. Da proceduren skal udføres regelmæssigt, er det for mange atleter et ægte problem. Med andre ord har du brug for viljestyrke og disciplin, ellers kan du ikke mærke resultatet. Når træningen finder sted, introduceres den endelige indsprøjtning en halv time før træning og på fridagen – lige før sengetid.

HGHIndtrædelsesperioden for HGH Frag (176-191) bør ikke vare mere end 12 uger. Faktum er, at det ikke anbefales at begrænse dig selv til ernæring i lang tid. Hvad angår selve peptidet, forårsager dets administration ikke bivirkninger. Tag en peptid bør være begrænset til fødevarer, især fødevarer, der indeholder kulhydrater med et højt glykæmisk indeks. Dette er den eneste måde at forvente succes i fedtforbrænding. Sagen er, at kulhydrater, der kommer ind i kroppen, øger niveauet af insulin, som neutraliserer virkningen af ​​peptidet. Denne tilgang til fedtforbrænding giver ikke håndgribelige resultater, Testosteron boostere.

Bivirkninger

I tilfælde af HGH Frag peptid (176-191) blev bivirkninger ikke detekteret, eller de blev ikke grundigt undersøgt. De fleste atleter hævder, at indsprøjtningsstederne gør ondt eller kløe. Dette er ikke overraskende, da antallet af injektioner er for stort, er der normalt ikke udført injektioner professionelt.

Anmeldelser

Det meste af tilbagemeldingen er, at peptidet HGH Frag (176-191) har en positiv effekt på fedtforbrænding. Samtidig beskriver få personer detaljer vedrørende diæt.

Ud over positive er der også negative anmeldelser. Nogle atleter, bodybuildere, dette stof er simpelthen sammenlignet med et væksthormon, hvis modtagelse ikke giver de ønskede resultater.