Ernæring på et kursus af steroider

Ernæring på et kursus af steroider

Anvendelsen af ​​farmakologi i bodybuilding er forbundet med visse faktorer, der påvirker deres positive brug. Hvis du bruger steroider, ikke overholder bestemte regler for at spise, så får de forventede resultater meget problematisk. Som regel påvirker dette tidlige atleter.

En af de vigtigste faktorer er sund kostning i forbindelse med steroid brug. Ernæring i menneskeliv spiller en vigtig rolle, da det direkte påvirker menneskers sundhed og formen af ​​hans krop. Hvis du aktivt deltager i sport, får du råd fra erfarne atleter, men spis ikke rigtigt, når kroppen ikke får et komplet udvalg af næringsstoffer, bør du ikke regne med et positivt resultat. Kun en integreret tilgang til nogle af problemerne er i stand til at give et positivt resultat, træning for vægt.

Nøjagtigheden af ​​ernæring, når du tager steroider

Nøjagtigheden af ​​ernæringDen vigtigste nuance, som altid bør huskes, er øget kaloriindhold. Anabolske stoffer øger mængden af ​​metaboliske processer i kroppen, hvilket fører til en hurtig opsving til opbygning af muskelvolumener, hvilket kræver tilgængelighed af byggematerialer (protein) og flere udgifter til energi og energi (kulhydrater). Fysiske øvelser (herunder magt dem) er årsagen til, at muskelvæv øger vægten, men processen med realisering er optaget af kroppen på basis af ernæring, genopretning, hormonel baggrund mv.

Erfarne bodybuildere øger doser af lægemidler indeholdende protein i 2 gange. Hvis den sædvanlige metode til protein består af 2 gram pr. Kilo af en persons vægt, så i processen med at tage steroider, stiger dosis til 4 gram pr. Kg. Når man tager steroider, skal man huske på, at næring i løbet af denne periode, hvad angår kost, praktisk talt ikke adskiller sig fra ernæring i massagen, men der tages mad med øget energiværdi (flere kalorier og proteiner). I kosten skal der indbefattes fødevarer bestående af 55-60% kulhydrater, 30% proteiner og 10% fedtstoffer. Sådanne proportioner har en positiv virkning på atletternes helbred og bidrager til en stigning i muskelmasse. Basen af ​​kosten bør være lange kulhydrater (ris, boghvede), samt proteinprodukter (hytteost, kylling, æg, proteincocktails). Det er lige så vigtigt at spise fødevarer, der består af fiber og et kompleks af vitaminer. Som regel findes de i grøntsager og frugter, HGH Frag (176-191).

Effektiv kost på kurset

  • Morgenmad nummer 1 – Hercules med 1 glas vand, en halv time efter søvn.
  • Morgenmad nummer 2 – 100 gram boghvede +100 gram kød og grøntsager.
  • Frokost – 50 gram boghvede + 100 gram kød med grøntsager.
  • Snack – 50 gram boghvede + 3 æg.
  • Før træningen begynder – kulhydrater + aminosyrer (eller modtagelse af geyneren).
  • Middag – 100 gram boghvede + 175 gram kød + grøntsager + 2 æg (+ kreatin, om nødvendigt).
  • Middag nr. 2 – 100 gram kød + grøntsager + 2,5 æg.
  • En time før sengetid – cottage cheese eller protein shake.

Som det kan ses fra kosten, øges mængden af ​​protein her. Boghvede kan erstattes med ris eller spise dem igen. Æg skal bruges kogt: rå eller stegt helst ikke. I denne periode kan du desuden spise protein, kreatin og aminosyrer for at forbedre ydeevnen. For at maksimere effekten er diætet opdelt i flere måltider under hensyntagen til sådanne regler som kulhydrater mere om dagen og mindre proteiner om morgenen, men mere om aftenen. I den henseende omfatter den anden middag ikke lange kulhydrater, men kød anvendes. En time før sengetid er det bedre at spise protein, så det føder muskler om natten og forhindrer katabolisme.

I perioder med træning har kroppen brug for meget at drikke, så du skal drikke vand regelmæssigt og fuldt ud. Umiddelbart efter søvn er det tilrådeligt at drikke et glas vand, som vil starte maven. Denne regel vil vise sig nyttig for hverdagen.